MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

lørdag 25. april 2009

Kort på bestilling fra ei tante.

Da har jeg endelig fått tatt bilde av et konfirmasjonskort tanta mi bestillte her om dagen. Kortet var greit å lage for brikkene falt på plass ganske så med en gang. DET er ikke hverdagskost, her i hula hos meg. *knis* Jeg er nok av den typen som er impulsiv og rask på avtrekkeren, bare jeg får tenkt meg om.

Her har jeg brukt stempelet "Joey" fra StampIt som jeg har fargelagt med kritt. Takk for lånet Berit Jeg liker aller helst å male med Distress ink refill, men jeg tok meg ikke tid til å ta frem utstyret. Dessuten så fikk jeg buksa til å matche mønsterarket ganske godt med denne teknikken. Det må være lov å ha litt flaks innimellom. Tekststempelet er fra ei stempelplate (Til Konfirmanten) som er laget av Stempelglede
Ellers har jeg brukt litt Magic Mesh, en rose dyppet i sølv embossing, stiftemaskin, og brads. Alle kanter har fått en runde med sort Distress ink.

En liten zoom....


Innsiden fikk en konvolutt for pengegaven i samme mønsterarket som brukt på forsiden. Det arket ble brukt på baksiden, under "laget av" stempelet mitt.


1 kommentar:

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~