MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

mandag 13. april 2009

Omsider har jeg laget meg egen blogg....

Jeg har lenge tenkt at jeg også skulle lage meg min egen blogg. Og akkurat i dag bestemte jeg meg for at NÅ er tiden inne. Kanskje ikke det optimale tidspunktet for å sitte inne å klø seg
i hodet over at ting ikke blir som man ønsker. *he, he* Nå som snøen har gått er det jo tid for å pussle litt i hagen, endelig. Det er virkelig rekreasjon i det også! ;-)

Hva jeg skal bruke bloggen til? Det blir nok mest av mine kreative krumspring.
Jeg har alltid hatt noe i fingrene; strikking, hekling, brodering, krydderbinding, såpedekorasjoner, trolldeigfigurer, maling på feiekoster(og sikkert flere av 80 og 90-tallets populære hobbyer som jeg ikke husker i farten) smykkelaging, scrapping av kort, LO'er har jeg lagt på hylla, enn så lenge... Det er masse jeg kunne tenkt meg å lære mere om også, alt fra kunstmaling
til spinning (ikke i den form som drives på helsestudio nei... )

Håper at jeg kan laget et sted med litt inspirasjon for dere som er så snille å
titter innom. Jeg setter stor pris på om du legger igjen spor etter deg!

Vårklem fra Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~