MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

fredag 24. juli 2009

Det umulige....

... er faktisk mulig bare man forsøker! Jeg har levert noen bidrag til forskjellige utfordringer og hadde ikke forventet å få uttelling med det første.

Men tenke seg til, jeg vant forrige ukes utfordring hos "Stamp it for the weekend". uttrekt blant 52 bidrag *smiler stolt*

Mitt bidrag var dragekortet med hänglargutten som du finner litt lenger nede på bloggen. Utfordringsbloggen til "Stamp it for the weekend" kan du finne her.
Premien er en verdikupong hos Fred she said på $25.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~