MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

tirsdag 14. juli 2009

Marie Julin

Marie bidro til å gjøre ferien en god del hyggeligere enn hva man ellers kan forvente av en særdeles våt og regnfull fotballcup-uke.

Omsider greide jeg å peile meg inn sånn omtrent på GPS'en da jeg hadde fått avtale med hÄnglar-mamma'n. Jeg kjørte i pøsende regnvær men jeg nøt utsikten til fulle. Det er utrolig vakkert i Falun!

Og for en idyllisk plass hun bodde på! og med DET flotte arbeidsrommet i "uthuset" (ikke ment som en fornærmelse Marie...) Kan man komme nærmere himmelen på jord?? Neppe!!!
Synd jeg ikke tok med kameraet...

Her er stemplene som fikk bli med meg hjem og som ga feriepengene føtter å gå på. *knis*

Gutt på sykkel (vet ikke nr), "Regntjej" MAJ 0907, "Bug i krukka" 91808, "Drake - liten" 2510


Disse søte små måtte jo bare får bli med! Den store er "sittande larv" KP0909


"FikahÄngla på moln" 0905, "hÄnglabyk" 2611, "Allahjärtans-flicka" V0901, "Flicka med Tag" 2602.

"Pojke med drake" MAJ0909

Disse ble sluppet på messen i Leksand om jeg ikke tar helt feil...

Tusen hjertelig takk Marie, for at du tok deg tid til å la meg avlegge en visitt og for alle de nydelige stemplene!! Jeg skal kose meg masse med dem.

Og om noen har lyst å kjøpe seg et hänglar-stempel eller to så finner du dem her.


Sommerklem fra Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~