MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

fredag 25. september 2009

Happy birthday!

Skal bare legge inne en rask post her. Vi forbereder jo til selskap til sønnen i huset.
Gratulerer med dagen til deg! =) Håper du får en flott bursdagsfeiring!!

Noe som er helt utrolig! Jeg holder på å passere 5.000 besøkende!! Jippi!! Og ikke nok med det... jeg har fått nesten 60 følgere også!!! Utrolig!!! =) Så tusen hjertelig takk alle sammen som er på besøk i bloggen min og til alle dere som tar dere tid til å legge igjen en hyggelig kommentar!!

Ha en flott fredagskveld alle sammen!! ...og ei god helg!

Klem fra Anne



Just a quick post today on my sons birthday. Happy birthday to you!! =)
And something else amazing... Maybe I reach 5.000 visitors today, it's very close!!!
Thank you to everybody who is visiting my blog and to all the nice comments!!
And sonn I have 60 followers too!! I can feel it's my lucky day today!

Have a nice weekend!!

Hugs from Anne

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen Tommy:O)
    Det er alltid fint å komme innom her og se på dine flotte kreasjoner. Kos deg masse i helgen.
    Klem fra Nancy

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~