MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

onsdag 21. oktober 2009

A card only made with scrap / Kort laget av bare rester

Jeg har nok samlemani når det gjelder det meste. Og det er ikke min skyld! det ligger helt sikkert i genene!! Ikke sant?? Blant annet så samler jeg på alle de små papirbitene som blir når jeg lager kort. Det har resultert i en overfylt isboks. Kan jo få bruk for det en vakker dag!

Så dette kortet var først og fremst en utfordring til meg selv. Jeg fikk bare lov å bruke av dette restepapir. Det gikk forbausende lett. Motivet måtte jeg også finne blant de ferdig malte som jeg har "arkivert" i et lite album. Kvaliteten er så som så hva maling angår, dette er nok malt for et par år siden.

Simon says utfordring var å lage et kort med temaet "Get well soon" så dette er et bidrag i til den utfordringen.

I do collect a lot of things, maybe too much. I collect all the small scrap when I craf. I have a big box. I never know, maybe I can use it some day!

So this was first and foremost a challenge to myself. I was allowed to use only this scrap. I olso had to find a old motiv I had painted long ago. So this is the way I painted 2 years ago.

Simon says challenge this week is something for the theme "get well soon", this is my entry.

My scrap card turned out this way: / Restekortet mitt ble slik:

Zoom of the image. / Har forsøk å zome inn motivet litt.

Inside. / Innsiden.


Clean and simpel. / En enkel bakside.


From another angle. / Sett fra en annen vinkel.
Dette var en morsom utfordring og jeg skal komme lenger ned i den boksen. Målet er å få brukt den opp! men det er vel i overmål ambisiøst. Men et godt stykke på vei skal jeg nok komme!
Ha en fortsatt fin kveld!
Stempelklem fra Anne
This challenge was fun, and I want to come further down in that box. The target is to use all of it. Maybe I'm a bit ambitious. But I will use a lot of it!
Have a nice day!
Hugs from Anne

10 kommentarer:

  1. What a lovely creation! I really like the little band-aids and the bear is too cute!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!


    <3,
    Steph

    SvarSlett
  2. Fint kort !
    Artig detalj med plasterbitene.
    Du kan sikker lage maaange kort av restene dine;)

    Er sikkert noe med genene ja, men jeg tror jeg har en mildere variant enn deg :)

    Klem

    SvarSlett
  3. AWWW Anne this is soooo sweet....cute little bear and lov ethe bandaids...!!! Sweet card!

    SvarSlett
  4. Lovely card... so sweet!

    Saskia :)

    SvarSlett
  5. Det ble nydelig og med bare restepapir!Så herlig med plaster på:)
    Ha en flott torsdag:)

    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  6. Thank you Ann for your kind comment on my blog! I love this card made with scraps. Great that hand-writing part!

    Angèle (The Netherlands)

    SvarSlett
  7. Very cute card! Beautiful the colours and i love it the writing!:)

    Thanks for joining the Simon Says Challenge!:)

    Tímea and DT

    SvarSlett
  8. Herlig reste kort, Anne:O) Den bamsen er kjempe søt, lekkert design.
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  9. wonderful idea!!!
    Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~