MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

onsdag 14. oktober 2009

Ready for a new challenge? / Klar for en ny utfordring?

.









Gjør deg klar! På onsdag starter en ny utfordring hos The Pixie Cottage ("Once Upon a Wednesday Challenge"). Det vil komme en ny utfordring annen hver onsdag, og vi håper du vil være med. Du har en og en halv uke på å lage bidraget ditt, så det er masse tid til å finne din kreative magi. Kom over til the Pixie Cottage blog og finn resten av detaljene.

- Du kan kombinere denne utfordringen med andre utfordringer.

- Du kan bruke de stemplene du selv ønsker. (Men vi vil gjerne se hvordan du bruker våre produkter også!)

- Post ditt bidrag på bloggen din med en direktelink til den aktuelle utfordringen på the Pixie Cottage bloggen.

- Legg igjen en kommentar med en link direkte til ditt bidrag (ikke bare til bloggen)

- Du kan lage et kort, en LO eller altered ting... ingen grenser for din kreativitet!

- Bidraget må postes før midnatt (EST) 25. oktober.

- Vinnerne vil ble annonsert på onsdag 28. oktober, sammen med den neste utfordringen!

Og hva kan du vinne? Jeg er glad du spurte! =) Et tilfeldig valgt bidrag vil vinne 3 stempel, de har nylig ankommet the Pixie Cottage!

Vi i design teamet vil velge ut topp 3 blandt bidragene. Disse vil få en søt knapp å ha på bloggen sin! Men vent! Det er noe mer også! De som velges ut som topp 3,vil også kjempe om å være gjeste-DT!

Stemplene er kjempeflotte så det er verdt å ta utfordringen!

Håper jeg finner deg hos The Pixie Cottage annen hver onsdag heretter!!

Klem fra Anne






The Pixie Cottage Design Team is hosting our first ever Pixie Challenge! Every other Wednesday we will host a challenge, and we want you to play. Prizes and fun and inspiration abound, and because you have a week and a half to get your entry in, there is plenty of time to find your creative magic...Head over to the Pixie Cottage blog to find out the rest of the details. There are some super cute stamps you could win, as well as a chance to become a guest DT!
- You may combine this challenge with others

- You can use any products or stamps (you aren't restricted to just using Pixie Cottage, although we would love to see how you use our products too!)

- Post your creation on your blog with a direct link to the Pixie Cottage blog

- Leave a comment with a link to your blog post with your entry

- Create a card, scrapbook page, altered box... no limit to your creativity!

- Entries due by midnight (EST) on the October 25th

- Winners will be announced on Wednesday, October 28th, along with the next challenge!

And what will you win? I'm so glad you asked! :) One entry, drawn at random, will win these three stamps, the latest arrivals at the Pixie Cottage!

The Design Team will also choose our top three entries, each of whom will get a super cutie little button to put on their blog! But wait! There's more! The top three will also be in the running for a spot as a guest DT!

Hope I see you at The Pixie Cottage on Wednesday!

Hugs from Anne

2 kommentarer:

  1. Dette blir spennende !!!
    Jeg skal i alle fall inn å lurkikke og kanskje hiver jeg meg med også ;)

    Tirsdagsklem fra storesøster

    SvarSlett
  2. Det blir kjekt å følge dere i The Pixie Cottage, og jeg har vunnet to Pixie stempler idag, så jeg gleder meg til de kommer, så jeg og kan bli med på moroa:O)
    Ha en herlig kevld.
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~