MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

torsdag 19. november 2009

What about a RAK? / Hva sier du til en RAK?

Har du lagt merke til et stort tall på siden min? Det har jeg!! Og det er helt fantastisk!
Passerer snart 10.000 besøkende ( Og ja da, min ip-adresse er blokkert så jeg får ikke noen treff fra dette huset =) Dette fortjener en liten markering!

Så da vil jeg være litt snill med mine trofaste følgere. Og det gjelder bare for de som er følgere den dagen jeg publiserer RAK'en. Personlig syns jeg følgerne skal komme fordi de selv ønsker, ikke på grunn av en candy eller RAK.

Så hvis du har lyst kan du komme tilbake etter helga for å se hva du må gjøre for å delta i trekningen.

Ha en flott dag!

Klem fra Anne


Have you notised a big numer on my site? I have! It's amazing! Soon I will have more than 10.000 visitors. (And my own ip-adress is blocked. ) We haveto celebrate!

I want to be kind to my followers. And it's only for those who are followers at the moment I publish my RAK. Personal I want followers who want to become a follower becaus of my creations not a candy or RAK.

So please come back after the weekend so you can read about what you have to do to take part in my RAK.

Have a great day!

Hugs from Anne

2 kommentarer:

  1. Hei Anne!
    Er innom når det er noen nytt her jeg vet du, så jeg følger med deg på det du gjør;)
    Så gøy at du har hatt sååå mange besøkende da.
    Jeg kommer tilbake etter helgen jeg vet du å ser hva jeg må gjøre for å delta.
    Ønsker deg en god helg når den tiden kommer:)

    SvarSlett
  2. Med alt det flotte du lager så er det ikke rart du har hatt så mange besøkende ! ...da "ses" vi i morgen :o)

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~