MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

onsdag 25. august 2010

Back to school

The summer holiday is over, and I think the summer has gone too. But that means a lot of time inside, without any bad conscience. =)

I haven't made so many cards lately, but I have been working... I have organized and mounted all my unmounted stamps. And made a book with all my images sorted after the name of the producers and designers. Finnaly almost all my stamps have a regular place, so I can easily find them =) And I look forward to use all my unused stamps, I have a few *giggle*

Ups! Now over to the main thing for this post... This weeks challenge at the Pixie Cottage is a sketch made of Pam and/or the theme "back to school".


Da er sommerferien over for denne gang.... og jeg tror faktisk at sommeren har takket for seg også. Men akkurat DET er jo ikke så tragisk som det høres ut til, er det vel? Ikke for en scrapper!! Nå kan vi med god samvittighet kose oss innendørs med scrappesakene =) Og kan hende du er like heldig som meg? Jeg skal på messe i Skedsmohallen neste helg, og helga etterpå er det scrappetreff i Trondheim (hele 2 dager til ende)!!! Høsten kan jo ikke bli stor bedre!?

Jeg har kun laget de høyst nødvendige kortene i det siste. Jeg tok på meg en MEGASTOR oppgave her om dagen. Nå var tiden inne for å montere og arkivere alle stemplene, tenkte jeg. Godt jeg ikke visste hva jeg gikk til! Men NÅ er det orden i sakene *smiler stolt* Over 400 stempel har fått plassene sin tildelt, og bare noen få ligger umontert. Jippi!! Og så har jeg laget en perm med alle stempelmotivene i sortert etter produsenter og designere. Puh, føler meg flere kilo lettere ;) Kanskje jeg skal bruke noen av mine ubrukte stempel snart, det var visst noen få av dem også *knis* Men, nå over til hva denne posten egentlig skulle handle om....

Denne uka er utfordringen hos the Pixie Cottage temaet "back to school" og/eller en skisse. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å lage en sekk, og tutorialen fant jeg hos Maya. Takk for inspirasjonen Maya! =) Vet ikke hvem mottakeren er, så navnet settes på senere. Og kortet som skal være oppi.... det er heller ikke ferdig. *knis* Håpløs? Tja, til tider!!



The sketch for challenge #33 made by Pam......





I made a backpack, and found the tutorial over at Maya's blog, here.

Jeg har laget en sekk, og steg-for-steg forklaringen fant jeg i bloggen til Maya, her.



I made a dangling charm of "Hannah on stepping stones" from the Pixie Cottage stamp line.

Jeg har laget en charm av stemepelt "Hannah on stepping stones" som du kan få kjøpt hos Michelles scrapbooking & more =)



From another angle..... / Fra en annen vinkel....


Some challenges for this backpack:
Little red wagon #43 - Back to school
One stop Craft #94 - Not a card
Frosted design #20 - Back to school
Paper Pretties - Back to school
One stitch at a time - Say it in shapes
Cutie Sunday #106 - Everything but not a card

Thanks for stopping by!

Hugs form Anne

Takk for besøket!

Klem fra Anne

15 kommentarer:

  1. I just saw this on Pixie Cottage and had to come comment, okay and find out how you did it, lol. Thanks for the link to the tutorial, I am headed there next. I just became a follower and joined in with your blog candy. This backpack is adorable and I LOVE how you dangled a hannah off the front of it!

    SvarSlett
  2. Så søt en sekk! Den passet jo bra til ukens tema:)
    Lenge siden jeg har brukt krympeplast nå. Kanskje jeg skulle prøve det igjen. Hannah-charmsen ble utrolig fin:)
    Ser deg på messa kanskje?

    SvarSlett
  3. Anne EEEK this is fabulous, LOVE LOVE this, totally adorable!

    SvarSlett
  4. Very sweet! Thanks for joining us at Little Red Wagon:)
    Joanne xo

    SvarSlett
  5. Such a cute little bag! Thanks for playing along with Little Red Wagon!

    SvarSlett
  6. What a lovely bag...love the shrinkie she is sssoooo cute!!


    Thanks for playing at one stop xx

    SvarSlett
  7. I really love this cute backpack. The shrink image is wonderful too.
    Hugs
    Tanya

    SvarSlett
  8. Wow this is gorgeous. Thanks for joining us at the OSCC this week. luv gina xx

    SvarSlett
  9. a beautiful creation Anne! Thanks for joining in with this weeks Say it with shapes challenge over at One Stitch at a time! Gemma :)

    SvarSlett
  10. What a great bag!
    Thanks for sharing it with us at One Stop Cards and Crafts!
    Chrissie

    SvarSlett
  11. OMG, Your project is stunning. Adorable Bag!!!!
    Great Job!!!

    Thank you for playing with us at One Stitch At A Time this week. Good Luck!

    Hugs,
    Agnieszka

    SvarSlett
  12. Fantastic craft project and I love the stamped image that you have used.

    Thanks for joining us at OSAAT.

    Crafty Creations by AJ
    Amanda

    SvarSlett
  13. Very sweet!
    A very nice idea.

    Carla

    SvarSlett
  14. Hi Anne,

    This is a gorgalicious DT creation, I love it.

    Hugs, Marjo

    SvarSlett
  15. anne- you deserve A+++ and multiple gold stars for this creation!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~