MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

fredag 22. oktober 2010

Solan Gundersen




Da er det tid for å vise frem noe annet enn kort. Jeg har stort sett alltid noe i fingrene. Det er et sjeldent syn å se meg sitte forran tv'n å tvinne tommeltotter. Ikke at jeg ser så mye tv heller da.... For er jo alltids noe nytt man må utforske innen håndarbeide eller teknikker inne papirhobby for den sak skyld. Kan ikke påberope meg og være av det mest produktive slaget, men jeg koser meg! Og DET er jo det aller viktigste.

Jeg forelsket meg i Solan da jeg så han i garnbutikken. Han passer perfekt til å ha på hytta =) Den aller første filmen jeg så på kino var forresten Flåklypa. (Og siden har jeg sett filmen mange ganger sammen barna.) Kjell Aukrust har skapt noen underlige figurer som Ivo Caprino har laget dukkene til. Spørs om Solan får selskap av Ludvig etterhvert også...

I have something else than a card to show you to day. I fell in love with this cute knitted figure called Solan. I thought he would be perfect to have in our cabin =)
He is a figur from the movie
"Pinchcliffe Grand Prix" made by Kjell Aukrust and Ivo Caprino Maybe you have seen it? It's shown on the telly every Christmas here in Norway.


Solan






Thanks for stopping by!

I wish you a wonderful weekend =)

Hugs from Anne





Takk for at du stakk innom!

Ønsker deg ei fantastisk flott helg =)

Klem fra Anne

4 kommentarer:

  1. Denne var kjempe nydelig. Jeg har en med Ludvik, og han har ei "litta" flaske med styrkedråper i sekken!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Å, så flink du er! For en jobb, men sikkert veldig gøy:) Solan får det nok bra på hytta:)
    Ha ei fin helg:)
    Klem, Berit

    SvarSlett
  3. Næ, såååå søt Solan :) Så flink du er, Anne!
    Ha en fin lørdag!

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. oh my gosh that is too cute!

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~