MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

tirsdag 14. juli 2009

Hänglar gutt med drage...

...er det første stemplet jeg måtte prøve å male. (Jeg har ikke funnet det "selvklebende" arket for å montere på akrylklossen slik at man slipper EZmount'en, så jeg får nok montere disse på den gamle måten også.)

Her er de tre første guttene med drage:


Jeg måtte prøve å fargelegge med Pro markers'ene også, men resultatet får tale for seg selv... *dåne*


Nå har jeg planene klare ett av for kortene disse skal monteres på. Og som jeg gleder meg til å male flere av disse hÄnglar-motivene!

Sommerklem fra Anne

2 kommentarer:

  1. Hi, Anne!
    Beautiful boy, and I love both upper and lower picture coloring. So now we are waiting to see the cards with this images.

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~