MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

onsdag 4. august 2010

A little bit of pink and a little bit of glitter =)

Dette ble et veldig rosa kort! Og jeg har ikke vært grådig med glitterlimet heller! *knis* Kortet er laget i anledning ukas utfordring hos the Pixie Cottage. Vi har en ny gjest sammen med oss som har laget en kjempeflott skisse.
Ukas utfordring er en skisse og/eller temaet "Feeling blue". Håper at jeg finner ditt kort blandt bidragene i ukas utfordring =)

This card turned out very pink! And I have used a lot of glitter glue too! *giggle* I have made this card for this weeks challenge at the Pixie Cottage. We have a talented guest sketcher with us this week too. Her sketch is just beautiful, and fun to work with.
The challenge this week is the skets and/or the theme "Feeling blue". Hope to see your card at this weeks challenge =)


Here is the sketch.... maybe you should give it a try?
Her er skissa.... kanskje du skal prøve den også?

My take on the sketch...... / Her er min tolkning av skissa.....


I have used the stamp "Fairy Molly" from the Pixie Cottage collection.
Jeg har brukt stempelet "Fairy Molly"
som selvfølgelig kommer fra the Pixie Cottage's egen kolleksjon



The card from another angle.....
Kortet fra en annen vinkel...


Thanks for stopping by.
I really appreciate YOUR visit!!

Have a wonderful day!

Hugs from Anne





Takk for at du tok turen innom bloggen min.
Jeg setter virkelig pris på DITT besøk!!

Ha en strålende dag!

Klem fra Anne

4 kommentarer:

  1. Beautiful Anne I LOVE LOVE all the pink!

    SvarSlett
  2. Anne, I love the pink and distressing along with your great coloring.

    SvarSlett
  3. Oi, oi, her har jeg ikke vært på lange tider, så det var kommet flere flotte kort.

    Supersøtt dette, da!

    Jeg strikker for tiden, jeg...

    SvarSlett
  4. Love the use of the sketch, and the pink is way cute. She is certainly pretty.
    Hugs
    Tanya

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~