MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

tirsdag 14. april 2009

Ting blir ikke alltid som planlagt.....

Jeg er ikke helt stødig i dette data faget, og nå må jeg teste om jeg får lagt inn noen bilder. Det er ikke så spennende med en blogg uten bilder. *LOL* Jeg fargelegger de fleste stempeltrykkene mine med distress ink. Har ikke gått på noe kurs så resultatene er litt varierende kan du si. Men morro DET er det uansett. Tanken var å laste opp et bilde av noen nyervervelser også, men det gikk heller ikke etter planen. Mon tro om størrelsen må justeres...

Disse malte jeg før påske, og de var tenkt til påskekort.... slik ble det jo ikke. Men disse er jo søte ellers i året også!

Vårklem fra Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~