MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

tirsdag 28. april 2009

Rååååsa.....


Denne pompaduren ble helt rosa. Kanskje i mest laget? Men pytt sann. Jeg håper den lille prinsessa som skal få den liker resultatet. Må få pakket de inn å sendt de avgårde til Sverige. Ideen til å bruke Magnolia-stemplene til stitchery fikk jeg av Siw på Quiltegården. Stempelt jeg har brukt heter "Milda Matilda" og er fra vår-kolleksjonen 2007 til Magnolia. Av en eller annen grunn brukte jeg kun 1 tråd DMC på dette motivet, men vanligvis bruker jeg 2 tråder. Jeg har laget meg et par stykker selv også, men de kan jeg vise ved en annen anledning (les:en gang jeg ikke har vært så veldig produktiv).


En zoom av "Milda Matilda"


Min neste UFO som skal ferdigstilles er slumreteppet til datteren i huset. Det består av 40 ruter med hvert sitt hjerter som er applikert med knapphullsting for hånd. Litt av en jobb, men nå er den heldigvis gjort. :-)

Da skal jeg gå ut å nyte litt av det flotte vårværet vi har her i trøndelag! Ha en super dag!

Vårklem fra Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~