MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

søndag 19. april 2009

Tid for konfirmasjonskort...

Det er på høy tid å starte med produksjonen av årets konfirmasjonskort. Jeg har fått et par bestillinger også, så nå er det bare å legge de små grå i bløtt. Jeg fant et kort jeg laget i fjor da jeg ordnet litt i alle bildefilene her om dagen. Mottakeren er ikke typisk "rosa" eller "stæsje" jente så det måtte bli en litt røffere type.

Valget falt på alkoblekk på en CD bit. Surret litt gull metalltråd rundt og festet på en nøkkel. Tok på litt lim og embossingpulver. Navnet er stanset ut med QK Frankie. Alle kanter ble svertet med gull stempelpute.


Til innsiden laget jeg en liten konvolutt til pengegaven. Blomsten er laget med retro flower punch og fikk en rundell i midten. Kantene ble svertet for å et røft uttrykk.

2 kommentarer:

  1. Hei Anne!
    Detta va stilig ja ;-)!!
    Bestiller herved 1 kort til Petter til 02.mai og til Marit, men kommer tilbake til datoen..
    Klem fra tante Karin

    SvarSlett
  2. Gratulerer med blogg! Jeg måtte le av dine åtte kilo med duppeditter. Tror det holder til MINST to liv ja. hihi! Så flott og originalt kort du har laget. Skikkelig forseggjort og festlig!

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~