MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

lørdag 3. oktober 2009

Santa / Julenisse

I dag fikk jeg prøve et av de nye stemplene jeg kjøpte på messa. Jeg synes dette motivet er så søtt! Skissa jeg jobbet ut i fra fant jeg hos Sketches saturday. A spoon full of sugar #71. Creative card crew #30 ville se alt som glitrer. Creative inspiration #29 ville ha bidrag med bokstaver eller tall.The secret crafters saturday challenge #52 ville ha noe til en feiring.

Today I have used on of my new stamps. I think this image is so cute!!! With this card I have entered some challenges. A spoon full of sugar #71 will have a christmas card. Creative inspirations #29 theme is letters or numbers and Creative card crew #30 wants all that sparkle's. The secret crafters saturday challenge #52 theme celebration.




I have used a sketch from
Sketch saturday.

My result......

Close up of the image....
Det er et eller annet som ikke stemmer med dette kortet.... men jeg greier ikke å sette fingeren på hva det er! Så jeg er ikke helt fornøyd med resultatet. Og da skulle jeg vel ikke ha postet det heller egentlig. Men det er ei stund siden jeg postet det forrige kortet. Må jo holde bloggen varm *knis*. Lover at neste kort blir bedre enn dette!

Ha ei flott helg!

Klem fra Anne

It's something wrong with this card... but I can't figure out what! I don't like the result, but I have to keep this blog alive. *lol* I promise that my next card will be something better!

Have a great weekend!

Hugs from Anne



Recipe
Size: 15 X 15cm
Stamps: Stampavie (Sarah Kay) - "Santa"
Paper: Bazzill, K&Company - Blue Awning Blue Damask and - , Aquarelle paper
Ink: Distress Ink - vintage photo.
Accessories: Ranger - glitterglue (copper and red), Prima - flower, charms, Stoff & stil - ribbon .
Tools: Punche from Martha Stewart, Spellbinder - label no (inside)

20 kommentarer:

  1. Gorgeouss card :) thanks for joining us at Sketch Saturday :)
    Hugs Ria

    SvarSlett
  2. Fantastic card Anne, lovely papers and fab image you have used! Thanks for playing along with this weeks birthday celebrations at SCSC :) Donna x

    SvarSlett
  3. fabulous

    thanks for joining us on our blogoversary week on SCSC :)

    Hugs Jane x

    SvarSlett
  4. hello anne, what a pretty card....very creative...
    hugs, janny CIC/dt

    SvarSlett
  5. Kjære deg, kortet er nydelig det:O) Elsker julenissen din, fantastisk herlig fargelegging! Jeg tror nok jeg kommer til å prøve meg på den, og håper du syns det er greit.....:O)
    Herlige ark og lekkert design, Anne.
    Ha en strålende søndag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  6. Stunning card, and such a beautiful image, beautifully coloured.
    Thank you for joining in the SCSC this time.
    Hugs
    Cathy xx

    SvarSlett
  7. Hiya Anne, thanks for joining us at Sketch Saturday. Love your card. Hugs Terry

    SvarSlett
  8. Hej Anne... Tusind tak for besøget på min blog. Det er et rigtig fint julekort du har lavet og jeg synes bestemt ikke der mangler noget som helst;-)

    SvarSlett
  9. beautiful xmas card Anne I love the image thanks so much for joining us at scsc hugs Jill xx

    SvarSlett
  10. Well done on combining so many challenges, I struggle with two! Lovely card and great colours.
    Barbara

    SvarSlett
  11. Det er da ikke noe galt her Anne, kortet ditt er kjempelekkert!! Flotte papirer du har brukt, og motivet har du fargelagt utrolig lekkert!
    Tidligere i dag satt jeg og kikket på dette stemplet, og lurte på om jeg skulle bestille det... og nå er jeg ikke i tvil lenger *trykker på kjøp*
    Ha ei fin uke :o)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  12. I think it is very pretty, just the way it is!

    SvarSlett
  13. Knall flott julekort,Anne!
    Kan heller ikke se noe galt i dette kortet?!
    Motivet er knallflott og det samme er detaljene og fargene :)
    Ha en flott mandag,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett
  14. Gorgeous card, Thanks for joining in this week at Creative Inspirations! xxx

    SvarSlett
  15. Du da! Det er da ikke det minste galt med dette kortet!! Det er jo kjempeflott jo! Nydelige farger, og et herlig motiv, i lekre bruntoner!

    Tusen takk nok en gang, for koselig kommentar inne hos meg ;)
    Ha en fin kveld! Go'klem

    SvarSlett
  16. Gorgeous card. Love the vintage Santa.

    Glenda

    SvarSlett
  17. Hi Anne, My name is Pam. I am on the Pixie Cottage Design Team with you. I am honored to be serving on the team with such talented ladies. I am very much looking forward to getting to know you. I love the vintage look and the sepia tone coloring on this Santa.
    Hugs,
    Pam
    http://stampsinc.blogspot.com/
    PROUD DESIGN TEAM MEMBER OF PIXIE COTTAGE STAMPS1

    SvarSlett
  18. Fabulous card, love Santa image.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  19. Nyyydelig kort, utrolig lekkert!
    klem Ida:o)!

    SvarSlett
  20. Dette ble noe utenom de vanlige julefargene, men alikavel oser det jul !
    Koselig ja ;)

    Berit

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~