MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

lørdag 10. oktober 2009

A 3D card / Et 3D kort

Jeg har sett et kort laget som en barnevogn en eller annen plass på nettet. Det var en side jeg tilfeldigvis kom over da jeg var innom topp 100 lista over norske scrappeblogger. Selvfølgelig greide jeg ikke å notere meg den siden... Men det er jo bare å lete.... så når jeg finner frem til min inspirator så skal jeg legge linken inn i dette innlegget.

Jeg satt å fikla med denne vogna i sene kveldstimer, og morgenen etter gikk det opp et lys hvordan jeg burde ha laget den. Så kanskje kommer det en forbedret utgave en annen gang. Og jeg trenger virkelig puncher for sirkler, i flere størrelser...

Cute card thursday #81 vil se bidrag med charm på. Utfordringen hos Small world of inchies and twinchies er sirkler. Denne vogna er laget av sirkler.



I have made a card looking like a pram. I saw a card like this once, but ofcours I didn't save the blog adress. So I have made it from my own memory. Cute card thursday #81 want to se a charm. Small world of inchies and twinchies theme is circles.

This is for a little princess.



A cute little princess charm.

From another angle...

Takk for at du er innom bloggen min, og jeg blir kjempeglad om du legger igjen et spor etter deg!!
Stempelklem fra Anne
Thanks for visiting my blog. If you live a track I will be happy.
Hugs from Anne

14 kommentarer:

  1. OH MY! Anne this is so cute! LOVE this!

    SvarSlett
  2. Oh! This is sooo sweet and sugar! Simply wunderfull!
    Hugs and greetings from Austria
    Doris

    SvarSlett
  3. SÅÅÅÅ søt, Anne:O) Herlig liten gave å gi til en ny verdensborger. Nydelige ark, flott gjennomført.
    Ha ei fortsatt strålende helg.
    Klem fra Nancy;O)

    SvarSlett
  4. OMG this is soooo cute, LOVE IT!!!!

    SvarSlett
  5. Wow...your baby carriage is totally stunning Anne! I love it!!
    hugs
    Risa:)

    SvarSlett
  6. wow.-...thats really pretty one
    elborgi

    SvarSlett
  7. I love this one!!!! Thanks for join the challenge!

    SvarSlett
  8. Helt nydelig, Anne!
    Flotte farger og nydelig pyntet!

    Lurer litt på hvor hjertet nedi vogna er ifra jeg?

    SvarSlett
  9. Kjempe herlig :-D Du er veldig dyktig :-D
    Fortsatt god høst til deg :-D
    Klem

    SvarSlett
  10. Hola Ana,
    YOU ARE AN ARTIST!!!Your works are so original.
    Kisses from Tenerife

    SvarSlett
  11. this is so cute. Love the colors.
    grtz Chantal

    SvarSlett
  12. oh wow just got back from a week in spain and the first thing I saw in my blog was your card this is soooooooooooooo gorgeous I love it

    SvarSlett
  13. Gorgeous...and done without instructions...amazing. Love the little charm you added. Thanks for joining us this week on CCT.
    Caz
    x

    SvarSlett
  14. This is absolutely amazing! WOW! I love it :)

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~