MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

onsdag 23. september 2009

The first christmas card.

Da har jeg laget årets første julekort. Motivet har jeg fått stemplet opp av søsteren min, det er selvfølgelig kjøpt på messa som vi var på i helga. Jeg ble veldig inspirert av Lena Katrine en dyktig kortlager som sto på standen til Norsk stempelblad.

Dette kortet er laget for flere utfordringer. All sorts challenge #19 der ville de ha bidrag med snøkrystaller. Basic grey #4 der var utfordringen å ha med embossing i en eller annen form. Cupcake craft challenge #58 ville se distressing. A spoon full of sugar #70 hadde en skisse. Skal legge det inn i en annen utfordring også, men det får vente til i morgen. Bildene jeg har tatt er ikke av beste kvalitet, kveldsmørket gir ikke optimalt resultat. Legger inn nye bilder i morgen.

This is my first christmas card this year. I have got the stamped image from my sister. I have managed to make it fit into several challenges. You find the links in the text above. I will be back tomorrow with new photos, the result today wasn't good enough...

The sketch from A spoon full of sugar...

My result.....

A zoom of the image....
Recipe

Size: 15 X 15cm
Stamps: Stampavie

Paper: Bazzill, My mind eye - "Winterberry paper", Maja Design - "Baka", Papir design - "Isblå", Aquarelle paper

Ink: Memories - black, Distress Ink - vintage photo, refills for colouring of the image.

Accessories: Prima - flower, Say it in crystals, glitter glue, crushed velvet, charms, ribbon.

Tools: Punches from Martha Stewart, EK , Fiskars, Stampin up, QK embossing - snowflaskes.

12 kommentarer:

  1. Koselig å se at du har latt deg inspirere av meg Anne - tusen takk ;)

    Og et kjempeflott julekort ble det!

    Ha en fin kveld! Go'klem

    SvarSlett
  2. Gorgeous!!!! Love the image - might have to have that one lol!!!
    Thanks for joining us at Allsorts this week.
    Take care
    Debs xx

    SvarSlett
  3. Se der ja; pels, bling, embossing og bokstaver.
    Flott kort ble det !!!

    SvarSlett
  4. what a lovely card, the image is so sweet and set off the papers so well

    thanks for joining in our snowflake challenge at Allsorts

    lotsalove

    Amandaxxx

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ for et koselig julekort, Anne:O) Lekker fargekombinasjon, lys brun og blå, supert til jul! Når du legger på det lille røde, kjempe lekkert. De nye Sarah Kayene er råfine, jeg fikk venninna mi til å kjøpe noen for meg på messa, så jeg fikk handla bitte litt jeg og, LOL. Fantastisk flott fargelegging. Nydelig med pels og glitter. Flink er du:O)
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  6. Oh my what a darling Holiday card!! Beautiful!

    SvarSlett
  7. Fantastic card

    I love the different textures you have used and the colouring on your image is great!

    Thanks for playing at Allsorts

    Emma xxx

    SvarSlett
  8. Hi Anne

    Such a beautiful card.

    A gorgeous, perfectly coloured image along with lots of interesting layers.

    Thank you for joining in the fun at Allsorts this week.

    Love Jules xx

    SvarSlett
  9. gorgeous card, thanks for joining in on our challenge over on BasicGrey challenges this week :)


    Martine

    SvarSlett
  10. Beautiful card with lovely, sweet colours!

    Saskia :)

    SvarSlett
  11. Anne you did a great job on this card. It is so appealing and your coloring is great.

    SvarSlett
  12. WOW this is just adorable!!! I love the colors that you used for the card ~ it has such a lovely vintagey feel to it!! ALl your details are fabulous as well!
    :)Kathy

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~