MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

mandag 20. april 2009

Tenk, en award til meg!!



Etter en snau uke i denne bloggverdenen fikk jeg min første award! Det var uventet men utrolig koselig;-) Tusen takk Hege !!

Så skal jeg sende den videre til 5 stykker.... det er ingen lett utvelgelse. Det er jo så mange kjempeflinke damer der ute som inspirerer masse. Da sender jeg awarden videre til Nina, Anita, Linda, Inger Marie, Kirsten dette er damer som jeg synes er utrolig dyktige og som jeg blir kjempeinspirert av.

2 kommentarer:

  1. Du lurte på hvordan jeg fant veien til bloggen din. Det er via "Scraptopp" listen du og jeg er på. Jeg har stor glede av å gå å "blogabout" blandt de som er på listen der inne.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award, så snilt av deg å tenke på meg :)
    Ble utrolig glad :)
    God klem

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~