MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

mandag 11. mai 2009

2 konvoluttkort...

... i full fart. Jeg hadde planer om å lage de siste konfirmasjonskortene sent lørdag kveld, men vi kom hjem mye senere fra selskapet enn antatt. Så da var det å kaste seg inn i papirhaugen søndags morgen. Var litt i tvil om jeg skulle legge dem inn her, for det blir jo ganske likt de jeg har laget fra før. Men det er vel best å fylle litt i bloggen min, uansett.


Den brune konvolutten er laget av ark fra Cosmo Cricket - Wonderland: First gift.


Først tenkte jeg å legge dette til side.. men dattra sa at dette var helt mottakeren sin stil :-) Så vips så var jeg ferdig med oppdaget.


Vårklem fra Anne

1 kommentar:

  1. I just love those little envelopes they are beautiful!!
    Kathie
    xoxo

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~