MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

torsdag 28. mai 2009

Endelig et herrekort.

Jeg har tatt sats og kastet meg ut i min første sukkersøtt-utfordring. Men jeg sliter virkelig med å få kortene til å passe helt til bloggenes navn. *lol* Sukkersøtt, da tenker jeg duse farger, blonder og annet søtt stæsj. Kan ikke si at kortet her innfrir helt ;o) Utfordringen denne gangen var å IKKE fargelegge stempeltrykket. Utfordringen finner du her.


Jeg har brukt restepapir av ukjent merke. En bokside fra tidlig 1900-tallet (jeg får litt vondt hver gang jeg river i den boka..) Stempel fra Art Impression (bil) og en bit av stempelet "One Man Show" fra Stampington. Teksten Gratulerer er fra Stempelglede. Blomsten er fra Prima og blonden fra Stoff og stil. (De har jo en nyåpnet butikk her i Trondheim. Kjempekjekt!) Har også fått plass til hele 5 dupeditter i copperfarge. Sydde et par pyntesømmer med maskin og reste rundt hele mønsterarket et par runder.

Fra en annen vinkel...


Det gikk da ganske greit å lage et maskulint kort, men føler jeg må trene litt til...


Klem fra Anne

3 kommentarer:

  1. Det var et utrolig flott herrekort!!
    Synes herrekort er litt vanskelig jeg, men du mestrer det veldig bra!!

    SvarSlett
  2. Wow, et av de bedre herrekort su\ynes når jeg!! Lekkert kort med tøff lag på lag effekt. Flott med stemplet bil på bokpapiret.

    Lykke til hos Sukkersøtt!

    SvarSlett
  3. Hei Anne

    Tok meg en liten pause fra stekende sol og knallblå himmel:-)....og tok en liten blogghopping rundt om kring...og havnet hos deg:-)
    Synes du har laget et kjempeflott herrekort!!
    Likte alt ved det jeg:-) Ser ikke ut som om du trenger å trene på denne typen kort....
    Koselig blogg du har!
    Ha en god pinse helg:-)

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~