MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

mandag 4. mai 2009

Utfordret meg selv...

Jeg har utfordret meg selv til å lage et lilla kort, for det gjør jeg ikke så veldig ofte. Kan faktisk ikke huske sist jeg gjorde det. Men av en eller merkelig grunn har jeg nesten en hel pizzaeske full av lilla bazzill. Det er sikkert et av mine mange "kjekt og ha" kjøp. *lol*



Her har jeg bare brukt bazzill. Jeg har klipt ut panelet med mønstersaks. Ellers er det pyntet med bling, blomster og et flygende objekt i sølv :-) Alfabetet jeg brukte er QK Frankie. Sarah Key motivet er malt på 200gr akvarellpapir. Motivet har noen små detaljer men det er ingen problemer å male det. Bare kjempe gøy!

Har zoomet inn de søte små rosene.

Baksiden ble enkel, med et gult hjerte på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~