MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

søndag 24. mai 2009

Helga er snart over...

Nå er helga snart over. I dag har vi vært i konfirmasjon på Røros. Et vellykket arrangement i strålende solskinn, hyggelige gjester og god mat. Det blir ingen kreative bidrag fra meg i dag.

Men det kommer en dag i morgen, i morgen... vi får se hva det blir til. Blir det godt vær så blir tiden brukt utendørs. Er ikke helt ferdig å luke i alle bedene enda. Og jeg har noen liter jord som skal fordeles på planter som formelig skriker etter litt næringsrik jord.

Så er jeg strålende fornøyd med antall besøkende her i bloggen min. Telleren har humpet og gått i en måned og jeg har godt over 400 treff. Skal ikke mer til for å glede hjertet mitt, veldig mye faktisk!! Tusen takk til alle dere som tar dere tid til å legge igjen en kommentar. DET varmer masse!

Klem fra Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~