MY HIGHLY VALUED FOLLOWERS ♥

tirsdag 12. mai 2009

Ups! I did it again...

Godt det ikke er lyd på bloggen. *hi,hi* Men man skal synge med den stemmen man har, har jeg lært. Og ups! fordi jeg har shoppet igjen. Og jeg som har ilagt meg selv shoppestopp til messa i september. Det er jo så lenge til enda så det måtte jo bare gå galt! Nå kan jeg nesten ikke vente, men akk... det er vel uker til vidunderet kommer i hus.

Jeg har jo bruk for en sånn! Har vurdert å kjøpe wizzard men valget falt på Epic six denne gangen. Jeg falt egentlig for at wizzard'en kunne klemme ut bruskorker, men hvor ofte har man bruk for en slik funksjon liksom? Nå gleder jeg meg masse for jeg har jo noen spellbinder dies som jeg ikke får brukt, fordi de er for store til den gamle rulla mi. Så nå kan jeg nesten ikke vente..... Måtte tiden gå VELDIG fort!! ;-)

Vårklem fra Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du besøker bloggen min.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å
skrive en kommentar. Tusen takk!!

Thanks for visiting my blog. Your comments are really appreciated, thank you!!

~Anne~